Carta de Serveis i de compromís
El Servei d’Activitats Culturals (SAC) vol expressar el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de totes les activitats que es desenvolupin en l’àmbit de la seva competència.
Es compromet a:
- Participar de forma activa en la difusió de la cultura a les Illes Balears.
- Contribuir a aplicar el programa de qualitat.
- Desenvolupar l’activitat d’acord amb els criteris i directrius per garantir la qualitat de l’EEES i els principis de legalitat i seguretat jurídica.
- Apropar-se a les necessitats i expectatives dels grups d’interès, oferir informació pública, retre comptes i afavorir la participació de tots els grups d’interès.
- Implantar la gestió per processos i elevar els nivells d’eficàcia i d’eficiència de la seva gestió.
- Millorar la comunicació entre el servei i l’usuari per ser un servei de referència de qualitat.
Dur a terme les accions necessàries per assolir els objectius de qualitat de la UIB.
La directora del Servei d’Activitats Culturals considera que el repte de la qualitat és un objectiu permanent i una forma de treballar en la qual hi han de participar totes les persones del Servei d’Activitats Culturals. Per aquest motiu, es compromet a comunicar aquest compromís a aquest servei i a implantar les mesures necessàries per tal d’assegurar una gestió de qualitat. Així mateix, vetllarà pel compliment d’aquest compromís de qualitat i el revisarà regularment per assegurar-ne la contínua adequació.
Bàrbara Obrador
Directora del Servei d’Activitats Culturals
1. Presentació
Dades generals
- Denominació de l’òrgan prestador del servei
- Servei d’Activitats Culturals
- Adreça, correu electrònic, telèfon i fax
- Edifici Sa Riera
C/ de Miquel dels Sants Oliver, 2
07122 Palma
Tel.: 971 17 24 21
Telefax: 971 17 27 08
Fax: 971 172 729
sac@uib.cat
- Edifici Sa Riera
- Localització
- Horaris d’atenció al públic
- De dilluns a divendres de 9 a 14 hores
- Pàgina web
Missió, visió i valors
Missió
Dinamitzar la cultura de la comunitat universitària i la projecció exterior i col·laborar en l’execució del Pla estratègic de la UIB, amb una comunicació fluida entre els seus integrants, amb la comunitat universitària i amb la societat en general, bon tracte, eficàcia, i gestió acurada de:
- la creació i l’elaboració de projectes propis que incideixin en aspectes culturals minoritaris
- les propostes culturals i formatives que sorgeixen de la Universitat
- la creació de projectes conjuntament amb altres vicerectorats i departaments de la UIB
- la col·laboració amb entitats externes per a la generació de projectes culturals.
Aquestes propostes i col·laboracions són possibles per una gestió àgil que permet assegurar i avaluar la consecució de cada projecte i activitat formativa, amb una cura especial en la gestió del pressupost.
Visió
Modificar els programes culturals que s’haurian consolidat els darrers anys (arts i espectacles, cultura a l’abast, formació i participació), per adaptar-los als nous reptes que es deriven de l’ajustament pressupostari, aconseguir captar més públic jove en les activitats de participació, i generar nous projectes que responguin a les necessitats de la societat illenca.
Valors
Els principals valors del Servei es podrien resumir en projecció i eficàcia.
Es manifesta la voluntat de millora permanent i l’ús racional de les tecnologies punteres i la innovació orientades a la satisfacció de les necessitats i expectatives dels usuaris.
Destacam:
- Col·laboració entre els membres del Servei
- Experiència
- Bon ambient laboral
- Capacitat de reacció
- Disponibilitat
- Flexibilitat
- Eficàcia
2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat
Serveis exclusius al PDI
Serveis exclusius a l'alumnat
Serveis al públic en general
3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments
El Servei d’Activitats Culturals té previstes diferentes actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris i de les usuàries. Els principals canals de participació existents són els següents:
- Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol dels canals següents:
- Presencial, directament fent servir el formulari existent al Servei.
- Mitjançant la bústia de suggeriments de la pàgina web del Servei.
- Atenció personalitzada de la cap del Servei amb una petició prèvia en línia (a través de la bústia personal) o per telèfon (971 17 24 21 / 24 30).
4. Mesures d’esmena
En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, la cap del Servei, assumeix la responsabilitat d’informar a l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.
5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta
- Data d'aprovació
- juliol de 2010
- Primera revisió i actualització
- juliol de 2012
- Segona revisió i actualització
- març de 2013
- Darrera revisió i actualització
- gener de 2021