Escoltar

Baltasar Porcel

(Andratx, 1937 - Barcelona, 2009)

Deu anys sense l’escriptor, periodista i crític literari

20 de novembre de 2019

A les 19 hores, a l’edifici Sa Riera. Sala d’actes.

Damià Pons, catedràtic i professor de Literatura Catalana Contemporània del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de les Illes Balears. Membre de l’Institut d’Estudis Catalans.

Carles Cabrera, llicenciat en Filologia Hispànica per la UIB i en Filologia Catalana per la Universitat de Barcelona. Es doctorà amb la tesi que duu per títol «Els dos primers períodes novel·lístics de Baltasar Porcel a anàlisi (1961-1975)».

Gabriel Ensenyat, catedràtic i professor del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de les Illes Balears.

Moderador: Jaume Guiscafrè, director del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de les Illes Balears.