Escoltar

Recordam Aina Moll

(Ciutadella, 1930 - Palma, 2019)

La professora, la filòloga, l’activista tenaç, la política compromesa

22 d’octubre de 2019

A les 19 hores, a l’edifici Sa Riera

Recordam Aina Moll: la professora, la filòloga, l’activista tenaç, la política compromesa

Antoni Mir, promotor cultural i secretari de la Institució Francesc de Borja Moll, conversa amb Jaume Corbera, professor emèrit del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UIB.

Joan Miralles, catedràtic emèrit del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UIB, conversa amb Margalida Sunyer, professora de filologia catalana i antiga alumna d’Aina Moll.

Aina Moll ha rebut aquests darrers anys una pila de reconeixements ben merescuts. Sapiguem afegir-hi el nostre reconeixement actiu, assumint en el nostre àmbit la disponibilitat, la tenacitat i el coratge que ella va tenir en la lluita per la plenitud de la nostra llengua, la nostra cultura i les nostres institucions polítiques.

Isidor Marí, Institució Francesc de Borja Moll

Organització

Departament de Filologia Catalana i Lingüística General i Servei d’Activitats Culturals. Vicerectorat de Projecció Cultural, Universitat Oberta i Seus Universitàries.